Söndag

Jaha då va det söndag igen!! Tiden går sjukt fort just nu! På tisdag börjar jag och jobba igen, ska bli spännande och se hur det går med maten då för det enda jag gör just nu är äter och dricker......
Men måste säga att jag mår jätte bra och är så nöjd att jag valde att göra detta fastän jag vet att det kanske inte alltid kommer gå så bra, men nu känns det toppen :)
 
Igår va jag och Maria (på jobb) och ställde ut Rut och Asti på Bosjökloster. Det va förvisso bara en liten inoffeciell utställning, men det är bra träning för våra tjejer. Rut blev BIR (Bäst i ras) valp med ett HP (Hederspris) och hon är så duktig och låter verkligen domaren känna och klämma på henne utan att hon överhuvudtaget bryr sig och ställde snällt upp sig trots att det va väldigt varmt. Men sen när vi gick vidare så va hon rätt trött på det, men höll god min, men vi gick inte vidare där, domaren gillade dom små hundarna, men lite bra smak hade hon ändå för det va en Fransk Bulldogg som plockade hem det :)
Men det blev en bra och härlig dag i underbar miljö och vi fick invigt mitt nya tält och det va absolut värt pengarna en sån här varm dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0