ONT!!!

Igår ville jag vara duktig så tog fram högtryckstvätten och började vårsäda all sten vi har och tog även barnens trädäck och detta tog ca 5 timmar och kände mig lite lagom stel sen, men fint blev det allt!
MEN sen vaknade jag imorse och kunde knappt röra mig och hade en lagon härlig huvudvärk! Fick snällt väcka Micke och be han gå upp med barnen, tur man har världens bästa sambo.
Har ruggigt ont i nästan hela kroppen idag, händerna är nog detsom är värst
Det är så tråkigt nu när jag har gått ner i kortison dos att jag får så himla ont för lilla minsta jag gör! Jag vill ju också kunna göra nåt här hemma utan att ha as ont dagen efter och bli en jäkla sugga pga att humöret inte är det bästa när man har så ont. Försökte få tag i min läkare på reumatologen nu i veckan, men dom säger bara att han inte har så mycket tider just nu och att dom hör av sig så fort dom får in nya tider till honom!!! Vad är det förjäkla svar och vård??Jobbar inte han så mycket pga någon speciell anledning får dom ju ta in en ny läkare!! Men jaja det är väl bara att bita ihop och se glad ut! Nu verkar i alla fall våren vara på väg, det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0