Svea

I tisdags klarade jag inte av att hålla mig längre och lätt Erik göra ett ultraljud på Svea och hon är dräktig!! Jag blev så himla glad. Han kunde ju inte se så mycket mer än att hon va dräktig, så ska kolla henne igen nästa vecka för att se att dom mår bra och på ett ungefär hur många där är. Är inte alltid det lättaste då dom kan ligga så dom döljer varandra, men jag kommer även att röntga henne innan det är dags för valpning för att få reda på ett exakt antal så jag vet hur många som ska ut när det väl gäller. Svea verkar må lite illa ibland, blir mindre och mindre. Hon är även mycket tröttare än vanligt, men pigg och glad när det händer saker. Hennes bröstvårtor har även ändrat lite färg och blivit lite större så ni händer det väl saker i hennes kropp. Hennes stora nöje just nu förutom att ligga och sova är att tigga taco chips av Micke och oftast så lyckas hon :)


Kommentarer
Postat av: jenny

spännande!!! gu vad roligt med valpar :). Hoppas att allt går bra och svea får fina bebisar ;)

2012-06-02 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0