VAB igen...

Är hemma med barnen idag, dom va ju inte helt krya igår, dock kräktes det bara 1 gång.
Dom verkar piggare idag och leker och har även börjat bråka igen, så goda tecken :) Men dom verkar fortfarande lite trötta, men det är kanske inte så konstigt när man knappt ätit nåt på flera dagar. Vi får se hur det blir imorgon om Micke får vabba, jag skulle behöva jobba nämligen! MEN idag har det börjat köra runt i min mage och mår inte helt hundra, hoppas verkligen inte att det är min tur nu!!
Igår upptäckte vi en rätt stor vätske fylld prick precis under Signes läpp och trodde det va pga att hon haft sin napp mycket mer nu än va hon brukar, men idag har hon dom här vätske fyllda prickarna överallt! Hon fick ju sitt mässling vaccin i onsdags och sa då att hon kunde få prickar av det, men inget om att dom kunde vara vätske fyllda så med hennes tur just nu så skulle det inte förvåna mig om hon fått vattkoppor, för då har hon inom loppet på 1 vecka fått öroninflammation, maginfluensa deluxe och vattkoppor!!! Stackars tös i så fall. Väntar på att sköterskan på BVC ska ringa så vi vet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänk om det är vattenkoppor! Då har hon verkligen fått allt på en vecka. Stackars liten!! Kramar

2012-02-27 @ 15:19:21
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Theres

Visst är det vattkoppor hon lyckats få!! Stackare...

2012-02-27 @ 16:20:29
Postat av: Camilla

Jag läser det nu. Stackars Signe! Krya på henne!!

2012-02-28 @ 12:50:16
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: jenny

stackars gumman! men hon är tös så det klarar hon nog av utan för mycket gnäll...hade det varit en man så hade han väl fått vara sjuksriven i ett år för återhämtning ;). Önskar hon är frisk och kry nästa vecka,redo för lite tjafs med storebror :)

2012-02-28 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0