Dag 6 med attackfasen.

Idag är det dag 6 i attackfasen och det känns super bra! Jag har hittills gått ner 2,4 kg!! Och slut vägningen är på tisdag morgon. Allt känns super bra och jag är mätt och nöjd när jag ätit och blir knappt hungrig emellan. Igår åt Malte på Mc Donald´s och jag smakade inte en ett enda pommes, stolt!! Och idag har jag gjort cupcakes till Mickes kalas idag och jag känner inget behov av att äta dom ens, så nöjd med detta! Hela dieten är okomplicerad, jag slipper väga och mäta allt, det tar liksom inte halva dagen för att ha koll på vad jag får äta och det är guld värt, tom Micke vet redan vad jag får äta och inte får äta, bus enkelt och det gillas!

Kommentarer
Postat av: G

Wow, det är ju hur bra som helst. Jag ska nog ta och kika lite närmare på den dieten faktiskt. Jag har varit sugen på att testa men inte riktigt satt mig in i vad det är man får äta.



Kämpa på

kram

2011-09-04 @ 22:37:54
URL: http://gissekatten.blogg.se/
Postat av: jenny

superbra! om man måste gå ner i vikt så är det ju ganska så nice att man inte behöver hålla på med en massa konstigheter kring matupplägget :)

2011-09-10 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0