Trög....

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera bloggen just nu, men har inte riktigt tid eller ork. Jag har ju börjat med en ny medicin mot min värk och mår inte helt hundra av den. Dock mår jag inte lika illa längre som i början, men jag har en FRUKTANSVÄRD huvudvärk minst 4-5 dagar i veckan och min syn blir då också påverkad, synen hänger liksom inte med! Men det sägs att det blir bättre efter ett tag och jag har ökat upp Folsyran man ska ta några gånger i veckan för att minska biverkningarna, så hoppas det hjälper lite.
I morgon ska jag köra och lämna Sixten i Helsingborg för dom ska göra en gastoskopi (kolla tarmar/mage med kamera + ta vävnadsprov) på honom för dom misstänker att han mår dåligt pga nån slags tarminflammation, nu vill dom veta om och var den sitter. Och så får jag hämta honom på fredag. Här är en lite bild på hans fina rakade mage efter att dom gjorde ultraljud förra veckan. Hoppas bara att dom hittar nåt som går att göra nåt åt, alltså INTE tumörer!!
Och 2 bilder på det som Sixten gör nästa hela dygnet numera.....sover!
I morgon när jag hämtat Malte på dagis kör vi ner till Trelleborg och går på kulhuset med faster Alexandra, tror Malte kommer tycka det är jätte skoj, lägger upp lite bilder därifrån sen. Och efter det stannar Malte hos farmor, farfar och Alex tills på lördag. Så Sixten får lugn och ro när han kommer hem, är ju inte alltid dom mår så bra efteråt. Och så får Malte ALL uppmärksamhet själv, och Signe får vår, är ju inte så ofta man är själv med henne.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, vad tråkigt att läsa att du inte mår bra av medicinen :/ Hoppas att det blir bättre snart.



Jag håller tummarna för Sixten!



Jag har varit på Kulhuset ett par gånger med Sys barn. Jag föredrar det jämnfört med de olika "lekländerna" i Malmö.



Stor KRAM

2011-01-13 @ 12:25:19
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0