Tisdag.

Idag va jag och träffade min läkare på Reumatologen och nu har jag verkligen ont, och han kände även att jag va väldigt svullen på många ställen så nu blev det 3 st nya mediciner, förutom dom 3 jag redan har, och kan bli en 7:de om jag får ont i magen, suck! Kände mig verkligen som en knarkare när jag gick till apoteket och hämtade ut en hel hög med mediciner.....men hjälper dom är det absolut värt allt!!
Imorgon blir det luciatåg på Maltes och Signes dagis, Signes allra första och vi tar med hela tjocka familjen :)
Nä, nu blir det inte mer idag för nu blir det soffan och ska försöka bli av med huvudvärken from hell!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, det var inte roligt att läsa att du har ont :( Jag hoppas att du snart mår bättre igen!! Kram

2011-12-15 @ 13:45:04
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0