Träningsvärk!

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk efter gårdagens gym besök! Men det känns bra, jag tyckte att det kändes bra när jag va där och det verkar vara ett bra ställe med kunnig personal. En instruktör har satt ihop ett program till mig nu som är både styrketräning och konditionsträning, så ska dit imorgon igen. Mest on har jag nog i rumpan efter den där förbaskade motionscykeln....
Idag har jag varit på Nova i Lund och träffat en vän som jag inte träffat på mååååånga år, och det va verkligen jätte skoj att träffa henne och hennes 7 månaders son. Vi tog en god fika och snackade en massa + kollade runt lite i affärerna.
Har även blivit uppdaterad ang Sally och det går verkligen jätte bra i hennes nya hem, inga bekymmer alls hittills och hon har redan lagt på sig lite mer muskler och vingligheten är inte värre och vi hoppas verkligen att den inte blir det utan tvärtom bättre! Dom skicka även med en bild på tjejen, hon är sååååå fin och enormt saknad!

Kommentarer
Postat av: Anne-Li i Sövde

Har inte varit här och tittat på ett tag... Det går ju så fort med de små, jösses vad stor Signe redan blivit...!



Flitig du är med träning Theres... Jag är imponerad och ska igång jag med så fort vi är tillbaka i Stockholm... ;)



Ha det bäst... Jag kommer tillbaka och tittar till er... ;)

2010-11-02 @ 19:49:35
URL: http://anne-lisfoto.blogspot.com
Postat av: Theres

Ja, tiden går verkligen jätte fort och Signe växer värre än ogräs, stora tjejen snart!



Har varit och kikat i din blogg, vilka fina bilder du tar, är det photoshop du använder??

2010-11-03 @ 06:55:32
Postat av: sanna

vilken mysig blogg du har, snubblade in på ett bananskal och kommer stanna här :)

2010-11-03 @ 12:31:42
URL: http://tmms.blogg.se/
Postat av: Theres

Sanna: Tack desamma :)

2010-11-03 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0