Härlig dag.

Idag blev det en tjuvstart på Maltes 1-års dag, Lelle och Malin kunde inte komma när han fyller år så dom tittade hit idag istället och det va mycket trevligt, Malte fick träffa sin blivande flickvän Izabella, dock spelade han lite ointressead.....men lite lek blev det i alla fall.



Jag provbakade även en tårta till det "riktiga" kalaset och den blev väldigt god, då fyllningarna blev mjölkchoklad fluff, jordgubbsmousse och skumbananfluff, riktigt gott tillsamans. Dock blev inte dekoreringen som jag tänkt, hade non stop godis på och runt tårtan, men dom färgade av sig och typ smälte av tårtan så det blir det inte nästa gång.



Innan dom åkte hem så visade Lelle sin nyinköpta mössa, och den passade perfekt på en medelålders man!!



Lägger även in en bild på söta Sixtens favorit position i soffan, visst är han go!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Naaaw vilken härlig bild på "lilla" sixten...han är för gó =) Ha d gott!!!!

2009-10-11 @ 21:02:55
Postat av: Camilla

Vilken fin tårta du har bakat!! Kram

2009-10-15 @ 17:46:42
Postat av: Bubba

Vad fin Lelle blev i mössan, och jag tror att Sixten har sett för mycket på djungelboken "jag vill ju va som du u u"

2009-10-15 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0