Ännu än ny vecka...

Jaha, då va det ytterligare en ny vecka, shit va tiden bara springer iväg....

I helgen va jag och Linda på barn loppis i Svedala, hittade faktiskt lite leksaker till Malte.


Dessa leksaker + mössa fick jag för 150 kr.

Efteråt åkte vi in till Toys R Us och skulle titta på lite saker som tjejerna på FL hade tipsat mig om och kunde då inte låta bli att köpa ett bil tält och 100 st lekbollar, Malte blev jätte glad!





I lördags va Micke på herrmiddag hos Anders och när han kom hem hade han med sig ett par Ecco vinter kängor som Anna skickat med honom, Melker hade dom förra året men va för små nu så Malte fick dom, JÄTTE fina.
Tack Anna, MEN jag ska betala för dom!! Bara så du vet...



Dom kommer passa jätte bra till overallen jag köpte påå Tradera



Vi va ju och köpte lite nya kläder till Malte i fredags, måste bara slänga in en bild när han har det på sig, han blev så fin lilla gubben........fast pappa kommer väl bara se sin älskade Manta som är i bakgrunden......



Igår när vi satt i soffan och tittade på Ensam mamma söker, så låg hundarna också i soffan och mös och jag blev bara så glad när jag tänkte tillbaka på när vi fick Sally och Sixten verkligen hatade henne och inte ville ha med henne och göra och nu vet i sjutton om han hade kunnat vara utan henne, så härligt att se.


Kommentarer
Postat av: Bubba

Frågan är om inte Micke kommer smyga åt sig Maltes bilar också?

2009-10-15 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0