Uppdatering

Jaha, då har man jobbat i 2 dagar och shit va dagarna går fort. Känner mig lite som en nybörjare ibland, då vi bla har en ny röntgen, en modern digital sak, och oj vilken skillnad det blir på bilderna!

Mitt stora problem just nu är att jag i söndags när höll på att packa upp matvaror lyckades klämma mig mellan en fryst kyckling och ett köksskåp, ja fråga mig inte hur jag lyckades, men ont gjorde det och gör fortfarande. Nästan halva nageln har blivit blå och fingret är svullet, och självklart slår jag emot fingret mot allt på jobb och det gör ONT!!



Här hemma har Micke fullt upp med att jaga en galen Malte ÖVERALLT, och dessutom har nog Malte kommit in i en liten trots period så inget passar just nu! Idag åkte dom en vända till Trelleborg och köpte lite delar till morfars bil som Micke ska fixa till innan dom kommer hem från Thailand på söndag. Dom körde även in en vända till Mickes föräldrar och Malte fick jätte fina kläder av Alexandra, tack!

Allt blir inte riktigt som det ska nu när Micke är hemma, idag gav han Malte en halv burk katrinplommonpure för att han tyckte att han va lite hård i magen och japp den gjorde susen för magen.......när jag badade honom i badkaret ikväll!!!! INTE kul........och Micke hade självklart rymt ut i garaget precis då! Men han kom in en snabbis för att inspektera om det va en flytare eller en torped....sen stack han snabbt igen och lät mig bokstavligen ta hand om skiten.

Kommentarer
Postat av: alex

hahahahahahahaha!

2009-11-04 @ 12:52:14
Postat av: Camilla

Ush, jag vet hur ont det gör att klämma en nagel :-(

Kram

2009-11-04 @ 17:31:10
Postat av: Jenny

men hujeda maj, hur fan lyckades du med det kvinna!? o se till och få fason på din man, han äger oxå halva maltes röv, därav allt som kommer ut ur den....hahahahahahahahahah

2009-11-05 @ 17:19:08
Postat av: Theres

Jenny, Din bror läste vad du skrev men fattade inte ett enda ord!!!!

2009-11-06 @ 16:18:07
Postat av: Jenny

nej dumma mig, vad tänkte jag på?! han drog det kortaste strået när gud delade ut hjärnceller i vår familj...hahahahahahahahahahahahah. hälsa att jag ska äta en burk katrinplommon nästa gång jag kommer till er, så ska han få göra vid den nya toan efter mig.då kanske han inte är så motvillig att torka maltes butt sen....

2009-11-07 @ 14:16:37
Postat av: Bubba

Man är aldrig så medveten om sina fingrar som när man har en blånagel. Skulle du i hemlighet finna njutning av fingret så kan du prova på en arbetsdag med båda stortånaglarna blåa (det är en av alla saker jag ALDRIG ska göra om).

2009-11-20 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0