Plogbilen kom....

Plogbilen kom kl 22:30 igår, och enbart plogade fram en snorhal gata!! Och inatt snöade vägen igen igen och ingen plogbil idag!! Så idag har Micke ägnat dagen åt att skotta fram bilen så vi kan ta oss nånstans, men så fort han skottat klart snöar det igen direkt, och bilen kör fast, så har inte kommit iväg idag iheller! Men det är sååååå fint och hundarna älskar det.
Igår va Martn jätte snäll och körde och handlade åt oss när han körde hem från jobb och jag fick gå upp till stora vägen och hämta sakerna, snacka om att man kände sig som en skogsmulle då! Men det va snällt av Martin.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att plogbilen hittade till er gata. Den måste komma lite oftare och även ta med sig saltbilen!!

Jag gjorde köttfärsrullen ikväll. Asså jag lyckades ej rulla den. Jag tror att pannkakan blev för tjock. Jag la köttfärsen ovanpå pannkakan och det var jättegott! Kram

2009-12-20 @ 21:17:45
Postat av: Åsa

Va fint ni har d..njut..även om d e jobbigt..ni har ju varandra :) Kram

2009-12-21 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0