Lördag.

Dagen idag började ju inte helt perfekt, när jag satte på diskmaskinen så kom det upp vatten i vasken, det va tvärstopp i röret!!! Bara in och väcka Micke så han fick ut och göra sin favorit sysselsättning GRÄVA, Bubba var va du? Men efter lite slit och mycket äckel fick han loss en stor slempropp, så nu fungerar det bra igen.



Sen när Malte slocknat passade jag på att baka lite lussekatter, för mamma skulle komma på besök, och goda blev dom....Bubba, där missade du en sak till!!



Mamma hade köpt med sig lite kex med choklad i och det uppskattades MYCKET av Malte och resultatet blev så här.........men oj så lycklig han va!


Kommentarer
Postat av: Bubba

Vad taskiga ni är! Gräva i äckel är ju det bästa jag vet. Nästa gång ni planerar att täppa till avloppet får ni förvarna mig. Lussekatter i all ära, men de däringa chokladkexen (med distinkta k-n i uttalet) verkar vara något alldeles extra. Bubba vill HA!!

2009-12-06 @ 13:43:58
Postat av: Gissekatten (Moirae)

Åh, vilket härligt kort på Malte :-)

Lussekatterna såg riktigt mumsiga ut också.

2009-12-06 @ 20:44:13
URL: http://gissekatten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Herregud! Malte liknar ju mig när jag frossat i choklad under den där känsliga tiden i månaden...

2009-12-11 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0