1 dygn

Nu är valparna 1 dygn och under detta dygnet har jag och Alexandra (Mickes syster) i princip bara suttit och tittat på dom hela tiden, dom är så sjukt söta. Svea är fortfarande jätte duktig, men blir nästan för duktig och vill tvätta dom HELA tiden oavsett om dom äter, sover mm. 
Nu kämpar jag för fullt med hennes juver som håller på att få mjölkstockning, jag masserar och masserar, får se om det hjälper, hoppas det.
Idag fick Malte hålla (självklart med min hjälp) och klappa valparna och så stolt han va!
Här kommer lite bilder....för det har jag ju tagit några....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda B (Lund)

Gud vad söta de är! Hur har det gått med minstingen som har gomspalt? Kram Linda

Svar: Dom är ljuvliga! Han fick somna in i tisdags, det va jätte stort! Tråkigt!
Theres

2012-07-11 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0