2012

Så, då va det ett nytt år! Slutet på förra året kunde varit roligare då jag va sjuk över hela julen och det visade sig att jag inte tålde min nya medicin som gav mig 40 graders feber, nässelutslag från topp till tå och en huvudvärk från helvetet! Så nu blir det väl att prova ytterligare en ny medicin.....igen, börjar bli rätt tråkigt nu! Men får ju kortison just nu och det mår jag rätt bra av förutom att jag svullnar lite, men det får man ju snällt ta.
Barnen sitter och spanar julklappar...
Men jag orkade i alla fall med lite julafton här hemma, dock kunde jag inte äta någonting av den goa julmaten, kändes lite surt! Men orkade dock öppna lite julklappar :) Men barnen slår mig med hästlängder nu och det är lite surt.....men fick en massa fina saker som handdukar, sodastreamer, presentkort på H&M, pumatröja, kaffekokare, ny väckarklocka och en äkta onepice :) Och såhär ser den ut...
Barnen fick enormt mycket julklappar...
Och först av allt så lämnade Malte sin napp till tomten och fick 2 st julklappar direkt av tomten och till Maltes förtjusning fick han en raggar bil och en tävlings motorcykel....precis som han önskat sig!! Och han har tjatat lite efter nappen, men nöjt sig med att tomtens nissar har den, så sen julafton är Malte nappfri dygnet runt, stora pågen!
Och jätte tack Laila för dom jätte fina julklapparna till barnen, dom blev så glada, Maltes min när han fick jätte klubban va obeskrivbar och Signe är så söt i sin klänning, tack!
Igår blev det ett lugnt nyårsfirande. Anders, Anna och Melker kom hit och åt en massa mat och snackade en massa skit medans Malte och Melker busade rundor, alla nöjda och glada. Micke hade köpt hela 1 raket, så vid 21:30 gick vi ut och sköt upp den enda stackaren och tände lite tomtebloss till killarna som va så stolat att dom vågade hålla i dom.
Och Svea vår klippa brydde sig absolut ingenting av allt smällande utan la sig bara till rätta och sov, hon är otrolig den lilla hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0