Uppdatering.

Får väl ta mig i kragen och uppdatera bloggen lite. Men har varken haft ork eller tid innan. Jag har blivit helt sjukt trött av min nya medicin och jag har inte vetat vilken då alla kan ha trötthet som biverkning, men häromdagen bestämde jag mig för att testa mig fram och nu vet jag vilken det är, vet även att den gjort lite nytta vilket jag inte tyckt, men nu har jag verkligen JÄTTE ont när jag inte tagit 2 av medicinerna på 2 dagar! Ska ta dom ikväll igen och se om jag blir lika trött igen. Vill egentligen inte klaga men det är faktiskt väldigt jobbigt att vara så trött och dessutom ha jätte ont och sen på det försöka hålla humöret på topp....kan berätta att det INTE funkar och det gör mig ledsen, för är rädd att inte "orka" med barnen, men på nåt sätt får man ihop det. Men just nu går det lite bättre för jag är inte lika trött som för 2 dagar sedan och snart är det helg, hoppas på lite nya krafter då. Nog pratat om det!
I helgen va det äntligen dax för partävlingen och denna gången va vi 7 par och det blev fäktning! Shit tänkte jag direkt och sa till Micke att han skulle vara beredd på att förlora, men vi kom faktiskt 3:a (1:a blev återigen Linda och Danne, grattis!) och det va grymt roligt!! Dock blev det lite krigsskador under tiden, flera stora blåmärken, JÄKLIGT ont i kroppen och en sträckning i knäet, med det va det värt för vi hade sååååå roligt.
Efter det åkte vi hem till värdparet som denna gången va Fia och Robert och där blev det Thai mat och gott att dricka och en massa snack. Tack för en super trevlig dag!
Tidigare i veckan va vi på Kulhuset i Trelleborg igen och även denna gången älskade Malte det och nu va även Micke med och fick leka av sig lite...
Tyvärr blev inte bilderna så bra, men här kommer ändå några stycken.
Micke fick enorma stötar av att åka och det syns på minen på bilden...
Malte ville även hoppa lite, men det gick inte så bra, så Micke fick hjälpa honom lite...
Signe fick hålla sig till sitt eget "himma gym" hon har fått inviga sin hoppgunga och hon fattade inte alls vad hon skulle göra, men det va kul att bara sitta i den verkade det som.
Signe har även fått inviga gåstolen, samma visa där, fattde inte alls vad man skulle göra, men roligt va det!
Under veckan har vi även hunnit en sväng till Ikea och fick lite nytt till sovrummet. Sängen köpte vi i början av året och nu blev det en ny byrå och nya sängbord, blev nöjd, dock ska vi ha andra lampor på sängborden!
Så! Nu kan jag inte komma på mer att skriva, men ska försöka att uppdatera lite oftare :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fy vad jobbigt med dina mediciner!!!! Hur mår du idag med värken?



KULHUSET i Trelleborg är ju sååååå kul! Vi har varit där flera gånger. Agnes älskar det!

Vad tyckte Malte om Bungyjump? Agnes ville aldrig sluta och skrek av ilska när det var slut:-)

2011-03-10 @ 09:48:49
URL: http://charlottamariajohanna.blogspot.com
Postat av: Theres

Charlotta: Värken är hemsk just nu när jag testade att inte ta 2 av medicinerna, ska ta dom ikväll igen och hoppas att det snart blir bättre igen, fast då är jag väl trött igen! Men det blir säkert bättre snart.



Malte fattade inte alls att han skulle hoppa, så Micke fick gå upp och hjälpa han lite, då blev det lite blandade känslor, han både tyckte det va kul, samtidigt som han tyckte det va lite läskigt!

2011-03-10 @ 09:59:54
Postat av: Camilla

Åh, jag vill med prova på fäktning. Verkar ju superkul! Kram

2011-03-10 @ 17:13:25
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0