Äntligen...

Äntligen får jag lite tid att uppdatera bloggen. Jaha vad har hänt sen sist? Har fått röntgen svar och min sjukdom verkar inte göra någon skada på skletett och det är ju jätte bra, däremot så hade jag fått hälsporre på båda fötterna, men det är samma behandling som jag får nu så ingen skillnad där, men nu vet jag ju varför jag får så jäkla ont när jag går och står länge! Ska fortsätta med min mediciner trots tröttheten, i hopp om att det ska bli bättre efter ett tag. Men det är jobbigt att både ha ont och vara så trött samtidigt som man ska ta hand om 2 barn och ett hushåll, men ja ja ja det blir väl bättre snart och det finns ju dom som har det värre!
Annars har det väl inte hänt så mycket här. Förra torsdagen va jag på tjejmiddag hos Ulli och denna gången hade hon bjudit in några av killarna i klassen också och det va riktigt skoj att träffa dom igen efter väldigt måååååånga år, dom flesta va sig lika och det kändes nästan som att det bara va några månader sedan man träffade dom sist men så va det ju inte riktigt! Kul va det i alla fall och hoppas det blir fler sådana träffar.
Annars är det full rulle med barnen här hemma och Signe växer som bara den, ska till BVC idag så kommer med ny info snart.
Häromdagen hade barnen lite mys och Malte ville så gärna sitta med Signe, det är så mysigt nu när han börjar tycka det är skoj med lillasyster.
Malte hittade en bra sittplats en kväll när han skulle ha välling, han tyckte det va jätte mysigt. Tror inte att Micke tyckte det va lika skoj för det gjorde visst rätt ont i hans knän.
Idag ska Malte ha med sig en kompis hem från dagis för första gången, och det blir söta Elina och hennes mamma och lillebror Sami som följer med hem idag och äter lite fika och busar lite, ska bli skoj.

Kommentarer
Postat av: Anna

¨åhh vilken härlig bild,när båda barnen sitter på golvet...såå fin! dom är ju söta som socker...

2011-04-01 @ 07:16:52
URL: http://pjanko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0