Måndag

Idag va jag och Signe ute och plockade fläder blommor när vi lämnat Malte på dagis, sen åkte vi hem och gjorde saft av det och kan knappt bärga mig i 5 dagar tills den är klar, det är sååååå gott. I år gjorde jag dubbel sats för det gick som smör i solen förra året.
Jag passade även på att ta en bild på vrålåket vi skaffat så här kommer den......snacka om att jag kommer vara kung på vägen när jag börjar jobba!
Nu har Signe fått samma lockar som både jag och Micke hade när vi va små, så himla gulligt!
Och idag hade vi Blentarps byfåne här, och det är absolut den sötaste byfånen som finns.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vad gulligt med strumpöron:) shit vilka söta lockar.

2011-06-21 @ 10:12:13
Postat av: jenny

häftigt vrålåk! ser ju jättefin ut! klipp nu inte av lockarna bara på Signe...för de är ju urgulliga! och ja....vad ska man säga om byfånen? han är ju ett alldeles eget exemplar, hahahahahah :)

2011-06-21 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0