Öhhhhh...

Undrar om jag hade smuttat lite på flaskan när jag skrev mitt förra inlägg!! Vi va INTE på Snogeholms slott med jobb utan på Marsvinsholms slott!! Shit va fel det kan bli ibland. Får kanske annars skylla på min värk som är för jäklig just nu! Medicinerna hjälper inte alls, men kunde ju ta så lång tid som 6 månader innan dom började fungera bra, men AJJJJJJ va ont det gör nu! Dessutom är jag fortfarande väldigt trött, men tror att nu beror på sjukdomen i sig och inte medicinerna. Häromdagen började jag även få tillbaka mina febertoppar vilket jag inte haft på länge så det tyder ju på att det är väldigt aktivt just nu! Så typiskt när man snart ska börja jobba, men ska ha telefon kontakt med min läkare om ca 1 månad så få vi se vad han säger. Sen vi byte mediciner har jag fått väldigt ont periodvis i min rygg och det har jag inte haft innan....men ja, det går väl över!

Kommentarer
Postat av: jenny

säger bara: Usch och tvi för värken du har! Hoppas det blir bättre snart,så du inte får bekymmer när det är dax att jobba igen...

2011-07-15 @ 11:11:03
Postat av: Camilla

Jag räknade själv ut att det var Marsvinholms Slott :) Det var ju inte alls bra med värken :( Hoppas att det snart blir bättre! Kram

2011-07-15 @ 12:08:00
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Marie

Sallad hjälper;))

Skämt åsido, hoppas det går snabbt över:)

2011-07-20 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0