Härlig söndag!

Idag har vi haft lite kalas för mig eftersom jag fyller år imorgon, så passade det bra med kalas en söndag. Idag bjöds det bara på kakor och tårta, dock allt himmagjort! Jag gjorde en tårta med vaniljmousse och jordgubbsmousse täckt med grädde och lite jordgubbar, mums blev det.
Här är tårtan ej helt klar...
Helt klar....
Gjorde även Nutella cupcakes med maräng frosting och dom verkade också gå hem hos gästerna..
Och om inte det mättade bakade jag även kanelbullar, chokladbollar och maränger......
Tror ingen gick härifrån hungrig!
Självklart hade jag en medhjälpare när jag bakade..
Och dessutom fick jag massa fina presenter, så nu ska det filmas :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på födelsedagen!!

Wow, vilka bakverk =) Kram

2011-07-18 @ 12:13:50
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0