Kompis

Igår hade Malte för första gången med sig en kompis hem efter dagis. Och det va söta Elina som följde med, hon hade dock med sig sin mamma och lillebror, så att även jag hade nåt att göra under tiden och det va trevligt.
Barnen hade jätte skoj fast det va lite tomt med leksaker på Maltes rum, han har ju varit lite bråkig den sista tiden och då försvinner leksakerna och nu ekar rummet tomt, men dom hittade ju då istället Signes gåstol och hade himla skoj med den, dock blev det mest att Malte satt i gåstolen och Elina puttade runt honom, men även Elina fick åka lite :)
Efter ett tag va dom tvugna att ta en pass i allt busande och satt några mikrosekunder i soffan och titta på början av måååååånga filmer, blev många byten av dvd filmer :) Men sen blev det bus igen till 100 %
Med risk för att bli tjatig.....men ser att jag har ungefär samma antal besökare per dag och hade det tyckte det varit så roligt att veta vem det är som kollar bloggen så hade blivit så glad om ni lämnat ett litet tassavtryck här.
Trevlig helg och hoppas ni inte blir för mycket lurade idag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Kikar in här ibland då jag ser på fb att du uppdaterat. :-)



/Ida

(misszmily)

2011-04-01 @ 08:10:43
URL: http://lucas08.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

tro det eller ej! jag är inne varje dag just nu o kollar, det är faktiskt det första jag gör när jag går ut på nätet o kollar vad som hänt på bloggen. grattis till minuset på vågen :). Och det ser ju ut som om turturduvorna hade skoj ihop ;).

2011-04-01 @ 10:24:57
Postat av: jenny

tro det eller ej! jag är inne varje dag och checkar av ;). Så grattis till minuset på vågen och att det gick bra med maltes kompis! de ser jättesöta ut ihop ;).

2011-04-01 @ 10:27:37
Postat av: Camilla

Jag följer din blogg :) Kram

2011-04-01 @ 15:58:00
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie (thia79)

jag kollar in när du uppdaterat på FB :P hur lång är Malte nu o vad väger han? Vi har inte fått kallelse till 2,5 års kontroll än, trodde det var 3år kontroll :P

2011-04-01 @ 17:37:04
Postat av: Bubba

Hejhopp!

2011-04-05 @ 17:40:42
Postat av: Camill

hej,

Jag brukar också vara inne och kolla ibland.

Mvh Camilla ( från partävlingarna)

2011-04-05 @ 21:34:02
Postat av: Anne-Li Hilbert

Hej Theres!

Jag har inte varit här och kollat på ett tag men har uppdaterat mig idag ;)

Hoppas du mår bra!

Kram Anne-Li



PS. Jag finns också på FB om du vill..., jag vet ju inte ditt efternamn ;) DS

2011-04-18 @ 12:59:21
URL: http://anne-lisfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0