Helgen

Har hänt lite i helgen fast Micke har haft jour, brukar inte bli så mycket då, men har haft lite besök här hemma både igår och idag. Igår kom far och Jane hit och först fikade vi lite sen va vi ute och gick en långrunda med barnen och Sixten, va riktigt skönt trots att det va lite blåsigt och kallt. Sen blev det en lugn kväll med lite tv tittande.
Idag va jag först en vända på gymmet, tycker att det går riktigt bra där nu och det känns jätte bra och jag får inte lika ont som jag hade väntat mig och det är skönt, men shit vilken dålig kondis jag har!!
Sen när jag kom hem va Micke tvungen att köra iväg på en del jour fel och jag satte igång med maten för Mickes familj kom hit för att fira lite fars dag, så jag gjorde pannkaksrulle och sen gjorde jag en New York cheescake, med både vit choklad och blåbär i, och den va supergod.
Sen blev det lite bus och lek med Malte.. och han lyckades hoppa i faster Alexandras gummistövlar, han hade LITE svårt att gå  dom!
Sen tog han på sig sina egna kängor och sin ryggsäck och gick och rastade sin hund...
Farfar passade på att mysa lite med Signe under tiden.
Och tänk...imorgon blir lilltjejen redan 3 månader, skrämmande va tiden går fort!
Malte skulle försöka pussa Sixten men han la sig bara på sidan istället och Malte visste inte hur han skulle göra då......inte alltid så lätt!!!
Fick lite nya bilder på Sally idag, hon är så underbart fin och sååååå enormt saknad, men hon har det jätte bra i sitt nya hem och det är viktigare än nåt annat!

Kommentarer
Postat av: alex

Sally ser väääääldigt muskulös ut :O

2010-11-14 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0