Sjukstuga...

Igår hände det jag fasat för sen jag blev mamma......Malte kräkte, det är nåt av det värsta jag vet! Han va lite hängig/sur när han kom hem från dagis igår, trodde det va för att dom hade haft julfest, men tji fick jag! Det enda han åt här hemma va några klyftor clementin, men nåt annat ville han inte ha och det kändes ju skönt när det väl skulle upp igen. Malte hade gått och lagt sig, men vaknade och kom ut till mig och mamma som va här, och strax efter att han satt sig i soffan hos mig bara kom det från ingenstans, som tur va reagerade jag supersnabbt så allt hamnade inte i soffan, utan på golvet, men det va inte kul ändå. Strax efter det började febern komma och den håller i fortfarande, men va som högst i natt! Men som tur är han han inte kräkt mer och hoppas att det inte blir mer iheller och att vi andra slipper det.
Tycker så synd om barnen när dom är sjuka, det känns i mammahjärtat! Men hoppas det är borta nu och att han snart slipper febern också. Just nu sover han, han är jätte trött efter natten och det är verkligen jag också....blev bara ca 2 timmars sömn, vågade ju knappt somna om han behövde kräka igen! Men nu har man varit med om detta också och hoppas det dröjer MINST 2 år till nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Pjanko

Hoppas han har piggat på sig och inte kräkts nå mer!!! för finns det nått vidrigare??? Milo brukar kräkas när han får hög feber, när det ligger över 39,5 ungefär...men som tur är så är det inte ofta han har så hög feber...hoppas att du klarar dej ifrån att bli sjuk! kram

2010-12-18 @ 07:28:09
Postat av: Cammiesen

Krya på dig Malte! Stor Kram

2010-12-18 @ 08:30:05
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0