Dagen med stort D är här!

Nu är jag framme på dagen jag längtat efter i 6 mån!! Känslorna och tankarna är många, men jag vill verkligen göra detta, det finns det inga tvivel om. Men man är ju ändå nervös över vad som händer from idag. Men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra och att det jag hoppas mest på (att min värk blir bättre) verkligen kommer att ske.
Nu ska jag in och renlighets skura mig en sista gång innan mamma kommer och hämtar mig och kör mig till sjukhuset.
Ska försöka uppdatera hur det går, men vet inte hur mobil appen funkar, har inte använt den på ett tag, men jag ska göra ett försök.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänker på dig idag! Kram C

2013-05-13 @ 14:18:07
URL: http://cammiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0