6 månader.

Idag blir mina små grisar hela 6 månader!! Fattar inte vart tiden tar vägen, kändes inte alls som att det är ett halvår sedan dom tittade ut. Och dom har blivit sååååå fina och har verkligen fått Sveas härliga temprament och hälsa och det va ju det jag ville, jag är så jätte nöjd med hela kullen. Här kommer lite bilder från förr och lite från nu. Namnet inom parantes är deras smeknamn i valplådan :) Här kommer dom i samma ordning som dom tittade ut.
 
Svante (Lill Allan)
 
Då.....
 
 
Nu....
 
 
 
Marley (Tjejen)
 
Då...
 
 
Nu....
 
 
 
Gaston (Heffa)
 
Då...
 
 
Nu...
 
 
 
Nelson (Lilleman)
 
Då....
 
 
Nu....
 
 
 
Vill även passa på att tacka mina underbara valpköpare för att ni tar så himla bra hand om dessa godingar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh, vad roligt att se Då och Nu bilder :) De är alla bedårande!

Svar: Tack! Visst e dom helt underbara!
Theres

2013-01-10 @ 08:18:55
URL: http://cammiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0