Ajjjjjj

Nu har jag gått ett tag utan mediciner för att jag ska träffa 2 andra läkare som ska "godkänna" min nya medicin och då ville inte min läkare att jag skulle ta någon medicin tills jag träffat dom för att dom skulle se hur ont jag har och nu kan jag berätta att jag har ONT!! Och det är bara förnamnet just nu. Och när jag har så ont som jag har nu blir jag även så oehört trött och det är ingen bra kombination! Just nu tror jag att jag hade kunnat sova dygnet runt.
När jag suttit eller legat en stund går jag som en gammal gammal människa för jag kan inte räta ut mig direkt + att det gör så in i helvetes ont framför allt i mina fötter och rygg. Och det gör ju inte mindre ont i fötterna av att mina hälsporrar inte vill ge med sig utan snällt stannar kvar!
Men på onsdag är det äntligen dags att träffa dom där 2 läkarana, men blev lite förvirrad när jag blev uppringd av sköterska som jag ska träffa efteråt om dom godkänner medicinen för enl henne va det inte den medicinen som min läkare pratade med mig om, men det får jag väl reda på på onsdag vilken det är jag ev ska börja med, båda är sprutor i alla fall.
Nä, nu ska jag sluta gnälla och slänga mig i en VARM dusch och sen slänga mig på soffan och inte röra mig mer idag. Signe sover redan och Micke och Malte åkte precis in till Veberöd för att kolla på Monster Truck showen som är där ikväll, Malte blev överlycklig när han hörde att han skulle dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0