Söndag

Jaha då va det söndag....igen! Denna helgen har varit rätt lugn. Igår körde Micke och lämnade barnen hos farmor och farfar i Trelleborg så jag kunde få plugga lite i lugn och ro och Micke harbjobbat hela helgen på hundhuset. Blev även lite god Kina mat på kvällen och en film. Trodde det skulle bli en låååång sovmorgon, men tji fick vi. Vi vaknade vid 7 och sen kunde Micke inte somna om så han gick upp och började snickra, jag lyckades somna om 1 timme till sen tog jag det lite lugnt innan jagbkörde iväg och handlade lite mat som vi skulle ha när Mickes föräldrar kom och lämnade barnen. Malte har dessutom varit på sitt första kalas helt själv, det va Dante som fyllde år och han hade haft det jätte skoj där,modem hade hyrt ett hopptorn och det gillades.
Svea börjar bli rund och go, hon har gått upp 0,7 kg och gått upp 4 cm runt magen och börjar verkligen känna av att hon är dräktig, hon har ett mycket lugnare tempo på promenaderna, hon sover mycket och hon har kränkt några gånger nu också. Och hon är extremt kelig. Imorgon är hon på dag 40 av 63 så nu börjar det närma sig.
På tisdag ska jag på återbesök hos reumatologen, men det är nog för tidigt att utvärdera medicinen då jag bara tagit 3 sprutor. Och på onsdag har Signe tid på öron/näsa/hals i Ystad med sina öron, ska bli spännande och höra vad dom säger om öronen.
Annars är det bara jobb nästa vecka, förutom på fredag då det är midsommar afton och då blir det en tur till  Fjärdingslöv :)
Får lägga in bilder sen, för av nån märklig anledning kan jag inte göra det med min iPad som jag fick av Micke i fredags och det är den jag skriver med nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0