Inlägg 2

Nu när jag ändå är igång kan jag ju göra ett inlägg till och det får handla om Rut, ja det fick bli en Rut. Jag inser att det nästan bara är jag som gillar namnet och jag har hittat och fått några bra namnförslag, MEN hon ÄR Rut, jag kommer inte ifrån det! Jag har ett tag gått och önskat mig en röd liten Fransk Bulldogg som skulle få heta Rut, och hoppades på att Svea skulle trycka ut den, men så blev det ju inte! Och direkt när jag så den där röda lilla Bullmastiffen så insåg jag att det va ju den Rut jag önskat mig!! Jag hade bara fel ang rasen. Och jag ser så himla mycket fram emot att få hem denna lilla pärlan! Kom lite nya bilder på henne idag, och hon är bara helt ljuvlig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0