I´m back.....

Tänkte att det kanske va dags att uppdatera bloggen lite, va ju ett tag sedan, men har faktiskt inte haft så mycket att skriva om. Det har jag förvisso inte idag iheller, men tog lite nya bilder i helgen.
Vi har äntligen fått stenen till uppfarten och vem är då lyckligaste av alla?? Jo Micke!! Han kan äntligen få ut sin bil utan problem och har varit ute och kört en liten runda, men den blev kort......bromsarna låg an så det började ryka en massa så fick vända och köra hem direkt, men Malte som fick följa med va hur nöjd som helst...
Uppfarten blev riktigt bra med den nya stenen, nu blir det inte samma skit där så fort det regnat eller man tvättat bilen....
Medans pappa och Malte va ute på sin mini runda planterade jag och Signe lite höst i våra planterings lådor, och Signe va på bus humör och bara satt och visade sina 4 tänder med den enorma gluggen där uppe.
Och Svea satt i stolen och höll koll på läget.
Nä, nu kallar sängen, jag har ju lyckats få halsfluss så nu käkas det anitbiotika för fullt, och det är fullt upp på jobb så ligga hemma och vara sjuk är inget jag har tid med just nu.....men tar det lite lugnt...blev bara 3 timmar övertid idag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att du är tillbaka! Jag har saknat dig! Kram

2011-09-28 @ 07:58:34
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: jenny

är du ute efter sympatiröster ang din arbetstid så får du definitivt mina! har full förståelse för att det INTE är så kul o jobba sååå länge...



Uppfarten blev skitbra,den ska jag börna på sen en dag när jag svingar förbi ;) och det är ju tur att malte kan se över dörrkanten,hahahahahahaha!



Tycker signe är supercool med sin glugg, u go girl ;)

2011-09-28 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0