Söndag

Så då är man inne i samma svaka som man varit i tidigare, när man inte vet vad man ska skriva här!

Händer väl inte så mycket just nu mer än jobba, hämta barn, äta, lägga barn och sen själv sova!

Helgen har varit lugn, va och klippte barnen igår och sen kom Mickes föräldrar och Alexandra hit och käkade pizza........ja....dieten går sådär just nu! Dock har jag inte gått upp nåt, men har iheller inte gått ner nåt, så MÅSTE bli skärpning på den biten! Det tråkiga nu är att jag kan inte vara på gymmet för har sån problem med min värk just nu så får på tok för ont när jag tränar, men ska till reumatologen den 13 dec så hoppas på nåt bättre då!

Svea är i slutet på sitt löp nu och det gillar hon nog...för hon vill väldigt gärna slippa sina trosor nu, där fastnar ju ett och annat.

Slutar med lite bilder..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Roligt att ha dig tillbaka:) Skriv om helt vanliga saker såsom vad ni har hittat på med barnen, om du har tränat, recept från dieten? Kram och Välkomen tillbaka :)

2011-12-06 @ 06:42:22
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Theres

Tack Camilla!

2011-12-06 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0