Och så va det fredag igen.

Denna veckan blev en kort vecka på jobb, jobbade bara i måndags för i tisdags opererade jag min vänstra hand för karpaltunnelsyndrom. Va jätte nervös inför detta, men det gick super bra, fick ju enbart lokalbedövning och den gjorde förvisso rätt ont, men sen tog själva operationen ca 20 min och gick jätte bra. Läkaren trodde att det skulle hjälpa mycket för det va jätte trångt i "tunneln", så hoppas att han har rätt! Det jag inte var beredd på var att jag ska operera andra handen om 5-6 veckor!! Men det är väl lika bra att få det gjort innan bebisen kommer. Men nu är jag verkligen HANDikappad, hihi. Men snälla gulliga mamma har varit här enda från i tisdags till i eftermiddags och hjälp mig och det har verkligen varit guld värt. Dessutom ringde dom från dagis i tisdags, nästan precis när vi kommit hem och Malte hade då 40 graders feber, så han har också varit hemma hela veckan, men idag har febern börjat gå ner så på måndag blir det väl dagis igen om han inte hinner dra på sig nåt nytt innan dess. Men han har varit jätte duktig fastän han har haft så hög feber, vår lilla gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0