Trött, trött och åter trött.....

Nu är det bara 11 dagar kvar till bebisen är beräknad, och jag skulle inte bli ett dugg ledsen om h*n tittade ut nu, för det börjar bli riktigt tungt och jag har väldigt ont nu. Malte kom ju 6 dagar innan BF så hoppas att denna också tittar ut lite tidigare. Så just nu ligger jag bara som en strandad val på soffan och orkar inte göra någonting, stackars Micke!! Och som tur e får Malte vara heltid på dagis.
Förra veckan kom Mickes föräldrar  och Alexandra hit och Alexandra hade köpt lite saker till Malte och bebis, Malte fick några bilar (för han har ju knappt några) och såpabubblor och det tyckte han va kul, i alla fall att jag och ha sönder dom, men tror faktiskt att Micke hade lika skoj som Malte.....
Och så här glad blev Malte när bubblorna tog slut...
Imorgon ska vi och göra ett nytt ultraljud på liten pga h*n va lite liten sist, så dom vill väl bara kolla så h*n växer som man ska, ska  bli skoj att se h*n igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0