Påsk uppdatering.

Igår blev mest en mysdag här hemma innan vi skulle åka till morfar och plastmormor.
Vi va ute i trädgården och busade lite hela familjen. Malte provade sin rutschkana han fått av Marie och Heidi och den va rolig, men han börjar nästan bli för stor för den.
Det blev även en hel del bus från vovvarnas sida som förmodligen hade fått lite vårkänslor...
Och en färsk bild på stora tjejen Sally....med dom otroligt stora öronen!
Och den enda som verkligen gjorde något vettigt igår va ju självklart Micke som försökte göra lite vår fint i trädgården.
Och sen blev det lite mer bus och kel inne innan det bar av till Staffanstorp på en god middag med morfar, plastmormor, Dennis och Elle.
Nä, nu får jag väl slänga ner Malte och mig i ett bad innan vi ska iväg till Trelleborg till farmor och farfar på påskmiddag där även tokiga fastrarna och mormor kommer att vara.

Kommentarer
Postat av: Pjanko

Ojoj, du anar inte hur avvis jag blev på er nu!!! kunna leka ute på gräset...Ojoj.... här är fortfarande gräset täckt med ca 20 cm snö=( så det kommer att dröja innan vi kan leka där.... men det såg härligt ut iaf=)

2010-04-05 @ 16:26:53
URL: http://pjanko.blogg.se/
Postat av: Theres

Oj, har ni fortfarande så mycket snö? Här försvann det rätt fort så fort solen tittade fram. Allt bra med er?

2010-04-05 @ 18:24:27
Postat av: Charlotta

Vilka jättefina foton!



TACK för att du tittade in och kommenterade i min blogg.



kram

2010-04-14 @ 19:29:05
URL: http://charlotta1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0