Aj aj aj aj.....

Vaknade i morse och hade så ont i nästan hela kroppen, tror inte jag har haft så här ont sen innan jag fick Malte, fingrarna i vänster handen dommnar av hela tiden, rolig lördag! Tycker tyvärr inte att dom nya sprutorna hjälper mig något, vilket jag hade hoppats mycket på att dom skulle göra, men får inte deppa ihop i än, fanns visst ett par andra sorters sprutor man kunde testa om inte denna hjälpte, men får ge dom lite tid till då jag bara sprutat i 6 veckor.

Till lite positivare saker så tycker jag att Malte verkar må rätt bra i sin mage just nu, han äter helst inte burkmat alls längre, men däremot har han börjat äta vår mat väldigt bra just nu, så det kör vi på, och mackan på morgonen äter han med glädje igen, och alltid med Sally under stolen, är ju inte helt omöjligt att Malte slänger ner 1 eller 2 bitar under tiden han äter sin macka, hihi, och detta har ju lilla Sally kommit på, lägger in en bild som jag tog i morse när han skulle äta.


Gårdagen började inte så bra för Micke, när han åt frukost på jobb gick en av hans kindtänder rätt av! Han fick en akut tid hos tandläkare och det visade sig vara tanden han rotfyllde för mindre än 2 år sedan så det bli en krona där istället, billigt, dessutom va dom tvugna att skära bort biten som lossnat för den satt fast i tandköttet, stackars älsklingen!! Det värsta är nog att det va jag som lyckades ha isönder den, jag hade bakat cupecakes i tisdags och hade sockerpärlor på dom och dom är stenhårda och han lyckades bita ordentligt i en sådan så det hände förmodligen då!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ska bli roligt att följa dig och familjen här. Har oxå funderat på att starta en blogg men jag hinner aldrig....

Nu blir det ju snart 1-års kalas hos er, har han börjat ta några steg än?

2009-09-26 @ 12:43:31
Postat av: ulrika

Hej Theres!



Vad kul med en blogg,nu kan man ju följa dig o din familj,,hihi.Precis som jag inte kan de ändå,,men ja du vet tiden räcker liksom inte riktigt till.



Hoppas att sprutorna snart börjar att fungera,så att du kan börja må lite bättre.Har du förresten provat spikmatta,,de ska ju vara så himla bra,inte vet jag,,har liksom aldrig provat de.



Vi hörs o ses vännen,ska som sagt bli kul o följa din blogg:-)



Stor kram till dig och din familj!!

2009-09-26 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0