Blandade känslor

Idag är det Mickes sista jobb dag och sen går han på sin pappa ledighet på måndag, jätte skoj för honom och Malte, men detta betyder även att min mamma ledighet är slut och här råder det blandade känslor! Ska bli jätte skoj att komma tillbaka till jobb, men jätte tråkigt att vara ifrån lillfis (nu menade jag Malte inte Micke, han är stor fis..) så långa dagar, men det ska väl gå det också. 

Och på måndag börjar mitt nya liv, jag SKA gå ner i vikt! Så, nu har jag sagt det, då måste jag ju göra det också....

Ha en trevlig fredag alla.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Det kommer säkert att gå jättebra att börja jobba igen. Du ska väl inte jobba heltid? Du får mysa med Malte när du är hemma!! Kram Camilla

2009-11-01 @ 13:19:28
Postat av: jenny

Jag önskar dig lycka till på din första arbetsdag och hoppas att det blir riktigt kul! Malte är i goda händer,annars har du min tillåtelse att utföra familjemord...Var det inte precis vi pratade om hur länge du skulle gå hemma och bara mysa med mr malte? var har detta året tagit vägen, blir ju lite rädd när det går så här snabbt! Men nu är det micaels tur och han är väl förtjänt av att koppla bort jobb nu de kommande månaderna. Jag ska ansöka om fasterledighet i januari så har ni tur behöver han inte skolas in riktigt än.

2009-11-01 @ 17:22:33
Postat av: Theres

Jenny: Det låter bra! Malte hade älskat det. Ja, fattar inte heller var tiden tar vägen.

2009-11-02 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0