Fredag

Jaha då va det redan fredag! Jag måste ju säga att jag mår verkligen jätte bra!! I tisdags va det lite jobbigt för då fick jag migrän och det va inte skoj för fick varken i mig vätska eller mat, så då mådde jag inte så bra, men Micke köpte med sig vätskeersättning hem och efter det blev det lite bättre och sen kunde jag börja äta lite igen på kvällen. Det onda blir mindre och mindre för varje dag och äter ingen smärtlindring längre, men gör ju ont när jag ska göra visa saker. Idag ska jag hämta barnen från dagis för första gången för Micke är iväg och har skoj med jobb tills imorgon, så ska bli spännande och se hur det går när jag ska lyfta Signe, men det går säkert bra.
Jag har börjat äta puremat och det är jätte gott, så skönt att få äta nåt annat än soppor.....
Nä, nu blir det en tur på fältet med hundarna, jag har ju inte alls varit där eftersom jag inte kört bil så dom blir nog väldigt glada att få springa av sig lite :)
 
Trevlig helg alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0