Attans.....

.....glömde ju uppdatera igår!
Operationen gick superbra och jag vaknade nästan helt pigg och glad. 45 min efter att jag vaknat gick jag själv till rummet med en avstickare till toa helt utan problem. Mådde jätte bra hela dagen, kändes som mycket träningsvärk i magen, men jätte bra för övrigt. Fick bara dricka vatten i små små muggar.

Natten har varit betydligt tuffare, då gasen dom blåst upp magen med gjorde riktigt ont och kunde inte ligga ner, knappt sitta så har blivit max 2 Tim sömn sammanlagt sedan operationen. Men vid 5 gick jag ut och tiggde lite droger, så nu mår jag som en pärla igen, har även duschat och det va riktigt skönt. Nu väntar jag på att om 1,5 Tim få äta för första gången det ska bli spännande, och jag ska uppdatera hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0