Stort!!!

Idag fick jag reda på att jag nu är stolt innehavare av kennel namnet Frallebullens kennel och det är stort för mig! Det är en stor dröm som går i uppfyllelse och som jag drömt om sedan jag bara va en liten flicka. Jag har registrerat namnet på både Fransk Bulldogg och Bullmastiff och Rut har jag ju och hoppas hon blir perfekt så jag kan använda henne i min kennel. Och om 10 dagar åker vi och hämtar vår nya lilla Franska Bulldogg som jag också hoppas blir en pärla som också kan ingå i kenneln. Så om 10 dagar har jag alltså ett kennelnamn och 2 st ev avels tikar, så jäkla underbart, det är en gigantisk dröm som äntligen blivit sann....jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ett stort Grattis! Ser fram emot den beskrivande skylten sen på huset :)

Svar: Ohhhh ska du göra en skylt till mig, va snällt ;) :)
Theres

2013-01-17 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0