Sjukling...

Ja, denna veckan har ju Malte varit hemma från dagis hela veckan med hög feber. Började i söndags och har snällt hållt i sig. Har knappt varit under 40 grader förr än nu dom sista dagarna då den gått ner och sen snällt kommit tillbaka på eftermiddagen. Så igår blev det en vända till vårdcentralen, men efter lite koll och stick i fingret så visade sig allt vara bra så dom misstänkte att han har influensan. Men nu blir han bara bättre och bättre, så snart ger sig väl febern också!
Det positiva är att jag har varit hemma med honom hela veckan och vi har bara myst en massa och mest i vårt sovrum under täckena och det har varit såååååå skönt för min värk! Visst har jag haft jäkligt ont, men inte i närheten av när jag jobbar, så får se vad min läkare på reumatologen säger när jag ska dit den 30 jan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0