Stockholm.

Ja, jag vet!!! Jag är ur kass på att uppdatera just nu, sorry! Men orken och lusten är inte var den ska vara just nu.

MEN nu ska jag uppdatera lite om min helg. I lördags morse flög jag och Maria (min arbetskollega) till Stockolm för RAID (djursjukskötarnas förening) hade sitt årsmöte där och lite föreläsningar. Det är så att jag har blivit nominerad till ett av RAIDs utbildningsstipendium (Får 5000 kr till utbildning inom yrket) av en annan arbetskollega (Catharina) och fick det!! Känner mig så stolt och hedrad. Hennes motivering löd: För att hon alltid har en positiv inställning på jobbet som smittar av sig på andra, samt det faktum att hon har ett extra gott öga till det större och morrande patienterna och får dem och deras ägare att känna sig omhändertagna.
Så på"gala" middagen på kvällen så fick jag ta emot detta stipendium och lite fina blommor, och det va super skoj! Igår åkte vi hem efter några timmars föreläsning. Så det blev en rolig och givande helg.
Och tack alla som gratulerat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0