Sorry....igen!!

Ber verkligen så jätte mycket om ursäkt för att jag inte skrivit här på väldigt länge nu, men orken och lusten har inte riktigt funnits här! Men nu gör jag ett försök idag.
En annan anledning till att jag inte skrivit så mycket här är att jag pysslat en hel del med min hemsida till kenneln. Nu ska jag bara klura ut hur jag får dit hundarnas stamtavlor på ett snyggt sätt sen ska det bara fin pysslas för som sagt jag är ju helt nybörjare så är svårt att få till en snygg hemsida som inte ser för amatörig ut!
Adressen dit är www.frallebullens.se och nu har jag även fixat en gästbok så välkomna dit och skriva :)
Och har ni några bra tips till en snyggare sida så tages dom varmt emot.
 
Här hemma har vi tagit oss igenom diverse sjukor den senaste tiden, men nu verkar vi friska! Och dessutom ser det ju ut som att våren är på väg och det gillas!
 
Nu har jag börjat min diet inför operationen, är ju ett tag kvar, men vill vara ute i god tid. Går rätt bra faktiskt, men idag på dag 4 har jag haft sjukt ont, så ont att jag skakat och vet inte om det beror på dieten eller nåt annat, nu känns det lite bättre, men i morse var det inte skoj.
 
Rut har blivit stora tjejen och börjat löpa, och sedan några dagar tillbaka försöker hon charma allt, verkar skit samma om det är fyrbenta eller tvåbenta :)
 
Gjorde ett försök att ta lite bilder på hundarna igår och fick till några bra bilder bland alla typ 150 bilder som jag tog, inte lätt att fota hundar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0