Tillbaka...

Sorry för uppehållet, men har haft super mycket att göra senaste tiden, med 3 hundar i hushållet varav 2 är valpar och 2 galna barn och en galen gubbe och denna galna kärringen :) Försöker plugga en del men shit va svårt det är. Jag har väldigt ont och är as trött trots att jag både tar sprutorna och äter kortison, börjar bli lite trött på att det inte blir bättre snart. Smärtan förstår jag om den aldrig försvinner helt, men den här tröttheten suger musten ur en totalt! Men försöker bita ihop, men ibland är det svårt.
 
Har inte jätte mycket att skriva om, men har lite nya fina bilder som vi tog när vi va ute på Revinge fältet och rastade hundarna, trodde dom skulle tycka det va super härligt att springa fritt och härja och visst tyckte dom att det va toppen där.....pga all koskit!! Mums sa dom alla 3 och gluffsade i sig för fulla muggar på lagom avstånd för att vi inte skulle hinna ta dom....skit hundar :)
 
Fina Rut.
 
 
 
Gott......
 
 
Va?? Vi har inte gjort nåt!!
 


Full fart. Lägg märke till att Svea har munnen full med ko skit!!
 
 
Finaste Malte.
 
 
Vår krylltott.
 
 
ALLT ska undersökas :)
 
 
Rutan <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Härliga bilder! glöm inte framkalla dem :). jag har hört att koskit ska vara bra för rynkor så svea gör ju alldeles rätt i att stoppa truten full hahahahaha

Svar: Ja, inte hjälpte det på Rut rynkor inte!!!
Theres

2012-09-20 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0