Så.....

då va tentan skriven!! Va i Alnarp igår mellan 13-17 och skrev 3 st prov. Jag tycket att det va vaäldigt svårt och kände mig helt tom i huvudet när jag satt där så har jätte svårt att "gissa" hur det gick, men jag hoppas verkligen att jag klarat det, för detta har varit riktigt jobbigt! Tyvärr går dom inte ut med resultatet direkt för sist dom hade tentan gjorde dom det och det visade sig sen att där varit en bugg i systemet så många av dom som hade fått ett godkänt resultat hade tyvärr inte klarat sig. Och visst....jag väntar ju gärna några dagar och får RÄTT resultat, men örk va jobbig denna väntan är!
Men denna helgen ska bli skön, slippa sitta med allt det läsandet!!
 
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0