Underbart!

Vilket underbart väder det varit i 2 dagar nu, hoppas det stannar ett tag.
Igår kom Dennis och Elle hit och käkade lite grillat och snackade skit, blev lite prat om deras kommande bröllop och jag längtar redan så mycket till det, känns som att det kommer bli ett fantastiskt bröllop och det är ju dessutom min bror som gifter sig så det kommer nog vara lite känsloladdat dessutom :)

Vi va ute precis hela dagen igår och det va så skönt, jag gick dessutom ut och tvättade bilen när barnen somnat!

I förrgår satte kortison effekten in, blev mycket piggare, har betydligt mycket mindre ont så jag städade hela huset, putsade fönster mm, och gick jag ju ut och tvättade bilen efter att barnen somnat, i vanliga fall brukar jag ju ju stupa ner i soffan helt utmattad när barnen slocknat, men nu har jag orkat en massa saker till!

Lite bilder från igår..Malte lagade sin traktor och Svea låg mest och mös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0