Söndag

Nu va det ett tag sedan jag skrev här.
Förra helgen va vi på den väldigt efterlängtade Oslo kryssningen, och det va super trevligt. Jätte god mat och dricka och väldigt trevligt sällskap. Hade dock önskat lite mer håll i gång så vi hade kunnat skaka lite mer rumpa! Men det va himla skönt att komma iväg lite.

Och sen när vi kom hem på söndagen så va det full fart igen......
När vi badade barnen såg vi att Malte fått vattkoppor!!!! Inte skoj när jag redan varit borta så mycket från jobb redan. Men vi hade en räddande ängel, mamma kom mån-fre och passade Malte medans jag jobbade, hon är världens bästa mamma/mormor och såååååå älskad. Tack än en hån mamma, puss och kram på dig!

Malte den stackaren har haft det rätt jobbigt med sina prickar som är mååånga och han har även haft hög feber. Men han är tapper vår påg. Tavegylen som vi fick utskrivet mot klådan hjälpte inte ett skit, helt värdelöst. Nu börjar han dock bli bättre, men jag går vara hemma med honom imorgon och på tisdag, så vi är helt säkra på att febern är borta och att prickarna börjat torka.

Lägger in lite bilder, kan ju inte lägga in dom hur jag vill när jag bloggar via mobilen utan dom kommer tillsammans sist av allt.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1405928/images/2012/pic_194530024.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Tessan! Hoppas att Malte snart blir av med sina prickar! Hur gör du när du ska byta rad/stycke när du bloggar via iphonen? Kram

2012-03-20 @ 07:49:29
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0