Sjukskriven.

Idag blev jag sjukskriven fram tills vi går på semester. Min rygg krånglar nåt grymt mycket just nu och har rent ut sagt piss ont!Har också jätte ont i huvudet från och till (ja, mer än vanligt) och tröttheten ska vi inte ens prata om, och nu har det tom börjats sätta sig på mitt humör och det har det aldrig gjort innan, så nu fick jag snällt ta läkaren råd (som han velat dom 3 senaste gångerna) att sjukskriva mig, så nu är jag sjukskriven fram tills v 28 då vi går på semester. Och idag har jag mestadels legat i sängen med massa smärtlindrin i kroppen och försökt vila och kan berätta att det va SKÖNT!! Men samtidigt känner jag mig så dum att inte kunna vara på jobb så här precis innan semestern för vi har verkligen mycket att göra och det märks verkligen när nån är borta, MEN är nog dags att tänka på mig själv om jag ska orka med allt, så det gär jag nu! 
Och Svea verkar inte alls ledsen över att han nån att ligga och fisa på på dagarna......

Kommentarer
Postat av: Sofi

Usch stackare. Låter hemskt. Hoppas du får vilat upp dig rejält innan semestern iallafall, så du får njuta av den iaf. Inte helt lätt med två busar hemma, märker jag som än så länge bara har en. Fullt ös hela tiden. Är själv som du när det gäller sjukskrivningar men tillslut får man ge med sig, läkarna kan ju sin sak. Men man vill ju inte gå hemma iheller.. Men bättre att ge det tid så det har en chans att släppa.

Kan tänka mig att hunden myser nu iallafall med lite sällskap :)

Krya på dig!
Kram

Svar: Nä, det är inte alltid lätt att ha 2 galningar i huset, så passar på att ta det lugnt nu på dagarna när dom är på dagis så har jag mer ork till dom när dom kommer hem. Du får också passa på att ta det lugnt nu när du kan för sen är det verkligen fullt ös. Och vilken goding ni ska få hem!!! Precis sån färg som jag vill ha!! Kram
Theres

2012-06-26 @ 22:03:46
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Bra att du sätter dig själv i första hand! Du ska inte ha dåligt samvete för att du är sjukskriven. Hälsan kommer först :o) Krya på dig och passa på och mys riktigt mycket nu med Svea! Kram

Svar: Tack! Känner redan efter 1 dag att det va rätt beslut så ska bara ta det lugnt nu. Kram
Theres

2012-06-27 @ 07:41:57
URL: http://cammiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0