Måste erkänna....

att jag faktiskt mest har legat i sängen dessa 2 dagarna jag varit sjukskriven + tagit lite extra smärtlindring och det är sååååå skönt!! Jag har inte lyft ett finger innan barnen kommit hem och det känns faktiskt bra! Nu blir jag ju förvisso mer trött av mina tabletter, men nu kan jag faktiskt gå in och lägga mig en stund och det hjälper MYCKET. Ryggen gör fortfarande ont, men huvudvärken börjar lägga sig lite och jag känner mig lite gladare igen, så tror verkligen att detta va bra för mig.
Nu ska jag ta på mig lite och köra och handla lite + MÅNGA jordgubbar för det är jag så sugen på och vet att barnen ALDRIG tackar nej till lite gubbar :)

Idag är det bara 14 dagar kvar till Sveas valpning, börjar bli lite nervös nu :) Men tycker samtidigt att det ska bli så skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0