Halva tiden!

Imorgon har Svea gått halva tiden! Samtidigt som jag tycker att tiden tills nu gått snabbt tycker jag samtidigt att den går vääääldigt sakta, jag vill ju se dom små liven nuuuuuuu!
Idag stod vägning och mätning på schemat :) Och på 1 vecka (sen jag började väga och mäta) så har hon gått upp 0,45 kg och ökat 2 cm!! runt magen.....vart ska det sluta?
Hon sover fortfarande mycket, men tycker ändå att hon är lite piggare eller så är det så att man vant sig vid att hon inte är så jätte aktiv just nu. Aptiten är det verkligen inget fel på och dom sista dagarna verkar det inte som att hon mår illa längre, skönt för henne.
Nu tycker jag även att man börjar se lite mage på henne och bröstvårtorna har blivit lite större, har försökt ta nån bild på henne idag, men tyckte inte det syntes lika bra på dom som i verkligheten :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hon är precis som de där övernaturliga supermodellerna...det syns bara i slutet att de är gravida och sen en vecka senare efter förlossningen är ALLA spår av en graviditet borta ;). Ska bli superspännande med valpar!

2012-06-09 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0