Tisdag

Jag vet inte varför men idag har det känts som söndag hela dagen, skumt! Idag har det varit full rulle hela dagen :) Jag passade på att baka lite idag igen och det blev fler kanel bullar och gjorde för första gången pizza bullar och dom gick faktiskt ner. Idag har jag haft besök av ett par som ev kan vara intresserad av en av hanarna och dom verkade jätte trevliga så håller tummarna för att dom tar en av killarna :) Micke och Malte tog en lång runda med raggar bilen idag och passade då på att köra till Svedala och hämta en hopp Borg jag köpt och gud va kul dom tyckte det va, Signe va helt sjövild där inne! Imorgon blir det lite kalas här hemma för lilla jag fyller ju år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0