Måndag.

Är lite sur för jag har flera gånger försökt blogga via mobilen men det går inte längre och det är så störigt, för där har jag mina flesta bilder!

Helgen har varit lugn, Micke har haft jouren. Dock grattade vi Dennis i förskott, han fyller ju 40 år den 5/7, så det blev god mat och dricka där i fredags och Alexandra va här med 2 kompisar och passade barnen så det va liugt och skönt hos Dennis, förutom att Svea fick följa med och hon försökte nog gasa ihjäl oss :)

Igår kom Mickes familj hit och hade med sig massa korv som vi grillade och goa jordgubbar, sååå gott.
Far kom också hit och hjälpte oss med att lägga taket på hundgården och det blev jätte bra.

Alexandra hade köpt med sig vattenballonger så hon och Malte hade vattenkrig och han tyckte att det va såååå kul och skrattade för full hals. Även om han blev blöttast så fick han in en hel del träffar både på Alexandra och farfar :)

Idag röntgade jag Svea på jobb och det visade att hon bär på 5 st små valpisar och nu är det bara 9 dagar kvar och är så spännande. Hon sover väldigt mycket just nu och jag tror att hon börjar känna sig riktigt tung nu också för hon jämrar sig en hel del när hon ska göra visa saker, men hoppa upp och ner ur säng och soffa går jätte bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Jag kontaktade blogg.se förra veckan. Deras app kommer att ligga nere tills nästa uppdatering görs - när det nu blir.. Vad roligt att det är 5 valpar som Svea bär på :) Kramar

Svar: Ohh va bra att få veta det, då kan jag sluta försöka :)
Theres

2012-07-03 @ 07:59:17
URL: http://cammiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0